Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 17 Mar 2025 12:40:44 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/15289 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, Rukki tee 10, Harju 
maakond, Rae vald, Lehmja küla 8 // 10 // Rukki tee, Harju maakond, Rae 
vald, Lehmja küla 10 // Rukki tee, Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, 
Rukki tee, Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, Rukki tee 10, Harju 
maakond, Rae vald, Lehmja küla 7 // 7a // 7b // 10 // 11 // 12 // Pähklimäe 
tee 1 // Rukki tee, Harju maakond, Rae vald, Lehmja küla, Rukki tee 10 
(Baltic Agro Machinery AS rasketehnikahall, Soojatorustik, Väravad 
piirdeaias, Juurdepääsutee osa tänava alal, Elektriautode laadimistaristu, 
sõidutee, päikeseelektrijaam) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27299579>  (menetlus nr: 
468629), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister